maanantai 19. joulukuuta 2011

Drawing and something else:)

Mun viikonloppu on menny pääosin kotona ja siivoillessa ja koneel. En nyt sais sit olla enne jouluu kauheest koneel ku olin viikonloppun nii paljo koneel. Saan varmaa koht jonku konekiellonki.. No mut lauantaina käytiin mun serkun luona.. Sil on nii ihana koti ja sisustus <3 Tänää olin kappel kattoos joululahja ideoi iskäl. En oikee keksiny mitää ni käyn sit ostaa sen lahjan, mitä oon aatellu, keskiviikon Axunkaa. Kiva ku oon antanu jo tyylii kaikki mun joululahjat kaikil jo tällee etukätee ni meil on varmaa jotai 5 pakettii sit jouluaatton jossai :DD no mut ei se nii haittaa. Mävin tänää myös JAS-tekniikas kysyys yhtä juttuu kameran huoltamisest. Otin illal viel kuvii ku olin menos kotii ja piirsin jotain..

-Maria

2 kommenttia: