torstai 15. joulukuuta 2011

Megazone

Tänää oli muuten iha normi päivä mut mentii valinnaises liikas megazonee. Siel oli nii kivaa. Mun joukkue oli punainen, ja mun nimi Inferno (nimiä ei saanu ite päättää) No tulin kolmanneks pisteis, olin meijän joukkueen paras ja mun joukkue voitti ! Fuck yeah ! Noo mun joukkueeseen kuului Tanita, Viola, Ida ja tietty mä :D Noo oli niin kivaa ja ois joskus kiva mennä uudestaan. Ja siin tuli yllättävän kova hiki vaiks ei saanukkaan juosta (vaikka ny välil meni pakostakin juoksuks) Mutta joo ne jotka ei tiedä mikä on megazone, ni se on semmone pimee paikka mis on joukkueet ja sit yritetää tuhota vastustajan tukikohtii laservaloil ja si myös ammutaa muit joukkuelaisii laservaloil ja niist saa sitten pisteitä. Megazonen jälkee oli kuviksen tunti viel ja sitten kotiin... siivoamaan. No nyt on onneksi siivottu ja huomenna koulun jälkeen Tampereelle kattoo tätiä :)



-Axu

2 kommenttia: