perjantai 6. toukokuuta 2011

Tivoliii!!

Tänään olin 5 ystäväni kanssa Tivoli Sariolassa! Oli niii kivaa siel.. Ostin vaan 3 kertalippuu ja sitte kadutti ku ostin niit nii vähä :( Kävin 2 kertaa Walzeris ja kerran Tropical Tripis.. Walzer oli kivempi ku Tropical oli liia helppo.. Speedy oli jossai korjattavana ni sitä ei ollu siellä sit ollenkaa. Sit siel oli uus laite semmonen Sariola Tower. Mun muutamat kaverit kävi siel ainaki 3 kertaa mut mä en menny siihe.. Sitte ne kävi myös pikku autois mut ku mulla oli vaa kolme lippuu ni en päässy mihinkää muuual sitte enää :((((( eikä ollu rahaa ostaa enempää lippui.. Sain yhen nallen ja 2 palloo semmosist peli/arpa jutuist ku yks makso mulle pari semmost vuoroo ja sitte maksoin ite yhe :) Tivolin jälkee mentii kupittaa tekonurmi kentälle ja sielt Kotipizzaa :) nam söin puoliks semmosen katkarapu, tonnikala, simpukka pizzan.



enempää ei oikee oo kuvii ku ne oli nii laatui et en jaksanu muokata..
-Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti