tiistai 26. huhtikuuta 2011

My friends are important to me

Hellou, taas pitkäst aikaa teen postauksen. No mutta kun olin tän pääsiäisloman iskän luona, enkä voinut lisätä kuvia kun olin siellä, joten lisään nyt :)

Perjantai: Kaverini tuli meille ja oli meillä yön. Käytiin sitten perjantaina kuvailee lähistöllä ja nähtii kettu :) Se kettu oli tiineenä ja se päästi mut ja mun kaverin aika lähelle sitä.
Heh, sain haavan ku leikin kaisloilla:D ps. se sattuu vielki :<


Tein tollasen "upean" veneen:D joka me nimettiin "love boat:iks" :D

Lauantai ja Sunnuntai: Eipä näis mittää ihmeempää, lauantaina kaveri lähti. Ja Sunnuntaina oli ihana herätä vohveleiden tuoksuun, auringon paisteeseen ja sitten vohvelit tuodaan sänkyyn <3 Nom nom.
Maanantai: Maanantain menin Marian kanssa Runosmäkeen.. josta Maria tekikin postauksen.. ja laittoi minusta pari rumaa kuvaaaa ;s.
Pongo
Tiistai: Menin Emilian kaa niitten lähel... hmm minulle tuli nii kiire et unohdin kameran kotii. Joten jouduin ottamaan kuvia Emilian antiikkiaikasella pokkarilla... ja se ei ees tarkentanu mihinkään :< nyyyyh. ja ps. tänään mua pisti hyttynen ekan kerra tänä vuon :< ja nyt kutittaaaa jalastaaa sen takiii :D Ja oltii Emilian kaa myös KÄPYSOTAA <3<3 :D
Banaania poskeen :D

-Axu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti