sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Forget the risk and leave it all behind

Olin viimeviikolla muutaman päivän mökillä ja tulin tänviikon tiistaina takasi turkuu :) Mökillä oli sukulaisii käymässä ja ensviikolla pitäs olla sukujuhlat. Mökillä en kauheesti tehny mitää ihmeellist, uin ja saunoin ja rentouduin :D! Tietty käyhtiin soutelemas järvellä. 

Tälläst pelii tuli kans pelattuu ku oli tylsää ja iskä toi sen thaimaast
Poimittii Sinin kanssa vähä metsämansikoita ja tehtii niist mansikkamaitoo<3






Kaverin kodin nurkilla on alkanu kiertää tälläne kissa





Tääl turussa oon viettäny aikaa kavereiden kans. Olin joku päivä Erican, ja Heidin kans kappel ja oli siin joitan muitaki ihmisii. Oli tosi hauskaa ja tuli otettuu jonkiverran kuvii :) Sit oon ollu rannalla pari kertaa kavereiden kanssa ja tänään olin kattomassa Petran gerbiilei :) <3 tuitui ne oli söpöjä. Ensviikolla ois tarkotus mennä pariks päiväks Raisionmökil enne ku meen sit taas Laviaa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti