sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Hiihtoloma ♥

Mun hiihtoloma meni siis sillee et ensin olin kotona ja tiistain lähin Kullaalle Ulvilaan. Se on sii Porin lähel. Eka bussil porii ja sielt mummun siskon luo.. Sielt lähinki melkee suoraa mun kaverin luo ja olin siel yhe yön. Oli kivaa ja sain sen kissoist nii ylisöpöi kuviii <3 :D joo siel tuli vähä valvottuu mut ei se mitää. Seuraavan päivän menin takas sinne mummo siskon luo ku mun pikkuserkku(6.v) oli siel ja muutenki se oli oottanu mua. Siel olin sit suunnillee loppu loman ja mun toine pikkuserkku (koht 18.v) kävi siel ja kävin niil kans. Keskiviikkon käytii laskettelees Ruosniemen laskettelukeskukses tai joku sellane. Kiva lasketella pitkäst aikaa. Kullaal on nii ihanaa ku se on sellane pikkune paikka mis ei oikee oo mitää, hienoi paikkoi, vähä ihmisii ja rauhallista verrattuna Turkuu.


pikkuserku koira

-Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti