maanantai 8. elokuuta 2011

Oskar N. ♥

NOU, n. viikon pääst kouluun :(( En halua kokeita ja läksyjä ja yyyhhh. No ainakaa ei tarvii kestää kauaa ni lähetään Lontooseen luokan kaa. No mutta kummiski, olin nyt viikon mun oman kultani oskun luona ja sitä ennen osku oli meillä vähän alle viikon. Ja just ku olin tottunu siihen et se on mun lähel ni joudun taas lähtee Hämeenlinnasta Turkuun. No joo, kummiski nähään viel luultavasti enne ku meen Lontooseen :) No mutta kun osku oli meillä niin ihana isäni joi yhtenä iltana aika paljon ja hän päätti viedä meidät jokirantaan "tutustumaan" Turkuun. Iskä esitteli upeasti "Ja tuossa on nostori, ja tossa toinen, ja tuolla on laiva, ja tuolla, niinku tuollakin...." no joo.... ei tässä mitään, häpesin vaan silmät päästäni. Nyt taas kotona datailen ja mussutan keksiä *mussuti mussuti* ja päivemmällä vain tyhjensin muuttolaatikoita. Ja vihdoin mun rippiyhteiskuva oli tullu :) ja peilasin vahingos ton mis kaikki on...
Osku ja mä
Osku ja sen kissa :)
Osaan pitää pöytäni siistinä...
-Axu

2 kommenttia:

  1. heei misä SE TYYPPI tos ryhmäkuvas? tiiät ketä tarkotan. ;)

    VastaaPoista
  2. Kaikist oikeamman puoleisin alimmalt rivilt

    VastaaPoista