sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Konfis !

Jepah, tänään oli konfis, alko kahelta (piti olla paikalla yheltä) se meni ihan hyvin, lukuunottamatta parii kertaa jolloin meinasin kaatua, mutta ei kukkaan sitä huomannu... ehkä. Omia sukulaisia ja tuttuja siellä oli paikalla alle 10, koska emme pidä juhlia muuton takia. Konfiksen jälkeen menin vielä kummitätini, äitini ja mummoni kanssa jäätelölle jokirannassa olevaan bruno 2 laivaan. Ja sain kaveriltani ihanan kaulakorun <3 ja sitten muilta tutuilta rahaa yhteensä 360e, ja sitten vielä rippiristi + vauvasormus (sormus jonka sain kun mut kastettiin) ja lahjaks tuli viel jostain metallista tai jostain tehty ruusu (+ 10 muuta normaalia ruusua)
Minä ja äiti
Minä ja Emilia
Kummitäti, mummo, Emilia, minä, Toinen kummitäti, ja toisen kummitädin lapsi
Kummitäti ja minä
Minä ja mummo
Äiti
Rippiristi ja vauvasormus
-Axu

4 kommenttia:

  1. ketä tos ekas kuvas on toi poika? :D & söpöt kiharat<3

    VastaaPoista
  2. sukunimi? ;) & sul sopii nooi pidä useemmin !

    VastaaPoista
  3. sanon faces, ku en viitti levitellä muitten sukunimii :D ja et ees tiiä kui vaikee noi oli tehdä ! mul meni noitten kaa joku pari tuntii? enkä ees voi tehä niit itte.

    VastaaPoista