maanantai 20. kesäkuuta 2011

Diudiu

Maria pyysi mua tänään ulos kuvaamaan sen jälkeen kun hän oli päässyt töistä ja sen jälkeen kun hän oli käynyt katsomassa uutta kameraa. Pyysin hänet lähelle mun iskän kotii. Vietiin eka kassu ulos ja kun olimme viemässä kassua takaisin sisälle, näin linnunpoikasen. Se lensi aika lähelle minua ja sitten taas kauemmas. Jahtasin sitä varovasti hetken koska halusin siitä hyvän kuvan. Lopuksi se jopa antoi mun silittää sitä ! Sen jälkeen kun oltii viety kassu takaisin sisälle niin menimme lähistölle uudestaan kuvaamaan.

Anteeks toi heru xd

-Axu

3 kommenttia:

  1. LOVELY :)

    http://blaiseruby.blogspot.com

    X

    VastaaPoista
  2. toi 10 kuva on ihana ku maria istuu tos junaraiteel <3 se näyttää iha joltai kalliin vaatekuvaston kuvalt ! <3 :D

    VastaaPoista
  3. No ei :D Ois pitäny muokata viel, mut koska olin laiska ja väsynyt ni en muokannu :/

    VastaaPoista